luni, 29 noiembrie 2010

Azi începem !
Nu ştiu tu, dar eu nu mai am de gând să aştept. Azi  încep cercetările. Trebuie să fie pe undeva şi ştiu că o să le găsesc, indiferent cât de bine ascunse ar fi. 
Haa ! Şi stai numai să cercetez, să găsesc, să le iau înapoi şi să aflu apoi cine mi le-a furat ! Atunci, să te aştepti la ce e mai rău.
Sunt deja prea multe zile de când le tot caut, de când le tot visez noaptea că mă roagă să le primesc înapoi acasă,  prea multe seri când am nevoie de ele şi nu le mai găsesc. Şi nu că mi-ar păsa prea mult, dar nu mă pot înţelege cu inima. Ea le vrea, eu le-aş arunca departeee. Le-aş băga într-un seif şi gata.Ce uşor mi-ar fi după...
Hey, tu, dacă tot eşti aici.. spune-mi, te rog, mi-ai văzut sentimentele cumva ? ;))

3 comentarii:

  1. Cred ca le-ai uitat la el si acum zici ca ti le-a furat cineva :-" :))
    Super fain, bravo ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred ca le-am uitat, poate ca le-am lasat intentionat ♥ !
    Astea ce le caut eu mi le-a furat cineva :-L
    ;))


    Mersi ! :*

    RăspundețiȘtergere